با استعانت از الطاف الهی دست بر زانوی خود گذاشتیم و ایستادیم تا خدمتی هر چند کوچک در خور مردم عزیزمان در اقصی نقاط کشور داشته باشیم و با توکل بر او که میداند هدفمان جز تسهیل در امور خرید و رونق بخشیدن به صنعت پلاسیتیک و یکبار مصرف کشور نیست دست به کار جدیدی زدیم. این گروه دارای فواید گسترده اقتصادی و اجتماعی میباشند که از آن جمله میتوان به مواردی ذیل اشاره نمود:
ارائه کالا با قیمت مناسب
دقت بیشتر در تولید محصولات و کنترل کیفیت
چشم انداز:
مواد اولیه کاملا بهداشتی – کیفیتی مطلوب – سلامت جامعه – رضایت مشتری
مهمترین فعالیتها و خدمات این گروه، طراحی نواورانه محصولات کاربردی صنعتی و خانگی – تولید و عرضه این محصولات است.
شرکت گلپا پلاست گلپایگان برای ارایهی خدمات کارآمد و موثر به مشتریان خود، مدیران و نیروی های انسانی متخصص و کارساز را در خود جای داده. تا بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه دهد.
نگرش مشتریمداری حاکم بر فعالیتهای گروه از همان ابتدای راه موجب شده است تا افزایش خوشنودی مشتریان، بهبود کیفیت محصولات و خدمات، نوآوری و خلاقیت مستمر برای ارایهی خدمات نوین، افزایش کارآیی خدمات پشتیبانی فنی و رقابت سالم و اصولی با رقیبان جزو مهمترین اصول و ارزشهای فعالیتهای گروه باشد.
خانواده ی گلپا پلاست از سال ۱۳۷۷ اقدام به تولید ظروف یکبار مصرف لبنی و غذائی نمود. توجه به توسعه و تنوع سبد کالای لبنی و غذایی و لحاظ نمودن کیفیت قابل قبول از جمله اهداف استراتژیک سازمان در این حوزه می باشد، اما نگرش مدیریتی موسسان این گروه به این فعالیت به عنوان یک کسب و کار پویا و بالنده و مسیری که از همان ابتدا برای رشد و پیشرفت این گروه توسط موسسان آنان برنامهریزی شده بود و نیز نیازهای بیشمار و فزایندهی بازار برای خدمات این گروه و رضایت مشتریان از کیفیت خدمات ارایه شده توسط این گروه، موجب شد که به سرعت بتواند جایگاه بسیار مناسبی را به عنوان پیشروی این فعالیت در بازار به دست آورد و روزانه تعداد بسیار چشمگیری به شمار مشتریان گلپا پلاست افزوده شود.